Giriş
40 UÇTAN UCA PROJE

Sıradışı Eğitimler

Pratik araçlar ve uygulamadan
örneklerle donatılmış
sıяadışı KPI eğiтimleяini
keşfedin!

İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması (BPR- Business Process Reengineering) Eğitimi

Genel Eğitim Bilgileri

Eğitimin Adı

İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması (BPR- Business Process Reengineering)

 

Eğitim Kodu

2.5

Amacı

Bu eğitim, firmanın yönetici ve çalışanlarına kurumsallaşma yolunda organizasyonun performansının nasıl tespit edileceği, nasıl ölçüleceleği ve nasıl geliştirileceği konularında bir perspektif yaratmak, kurumsallaşma çalışmalarının firma içinde kar merkezli, süreç bazlı ve müşteri odaklı nasıl geliştirilebileceği konularında ana hatlarıyla bilgi vermek amacıyla düzenlenmektedir.

Süresi

1 gün (10:00-17:00)

Önşartlar

Katılımcıların, kurumsal performans yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, süreç yönetimi, strateji oluşturma, stratejik planlama gibi konularda çalışma yapmış veya bilgi sahibi olmaları fayda sağlayacaktır.

Kimler Katılmalı

Yönetici ve karar verici pozisyonlarda olan kişiler, İnsan Kaynakları birimlerinde çalışanlar

Eğitim İçerik Bilgileri

Bölüm 01. Organizasyon

  • Organizasyon Nedir?
  • Kurumsal Yönetimin Hedefleri
  • Kurumsal Yönetim ve Organizasyonel Yapılanmanın Kapsamı
  • Yönetim Piramidi-Yetki/Sorumluluk Katmanları
  • Organizasyon Şeması
  • Organizasyon Tipleri

Bölüm 02. Kurumsallaşma

  • Kurumsallaşma’ dan Beklentiler ve Kurumsallaşmanın Nihai Hedefi
  • Kurumsallaşma – Finansal Boyut (Sermayedarların Tatmini)
  • Kurumsallaşma – Müşteri Boyutu (Müşteri Tatmini)
  • Kurumsallaşma – Süreçler Boyutu (İsin Performansı)
  • Kurumsallaşma – Çalışan Boyutu (Çalışanların Tatmini)
  • Kurumsallaşma – Yenilikçilik, Sistemler ve Bilişim Teknolojileri Boyutu (Rekabet Avantajı)

Bölüm 03. Organizasyonel Performans Değerlendirme Anket Çalışması

  • Liderlik
  • Veri ve Bilgi Analizi
  • Stratejik Planlama
  • İnsan Kaynakları Geliştirme ve Yönetim
  • Süreç Yönetimi
  • Cıktılar/Sonuçlar
  • Müşteri Odaklılık ve Müşteri Memnuniyeti
  • Anket Sonuçlarının Değerlendirilmesi ve Kritik Noktaların Tartışılması

Bölüm 04. Doğru Yönün Saptanması

  • Vizyon & Misyon Gereklilik
  • Stratejik Düşünce ve Strateji Oluşturma
  • Kurumsal Hedeflerin Tespiti (Yukarıdan Aşağıya Yayılım)
  • Performans Ölçümü ve Performans Göstergeleri

Bölüm 05. Değişim Yönetimi

  • Riskler
  • Dirençler

Bölüm 06. Ne kadar Kurumsalız / Kurumsallaştık?

  • Müşterileri Anlama
  • Urun Kalitesi Analizi
  • Hizmet Kalitesi Analizi
  • Beklentilerin Spesifikasyonlara Dönüştürülmesi
  • Direk, Endirekt, Gizli İhtiyaçların Karşılanması
  • Süreçlerin Analizi (Sure, Maliyet, Kalite)
  • Süreçlerin Kantitatif Değerlendirilmesi
  • İyileştirmenin Planlanması
  • İyileştirme Yöntemleri (Kaiden, Kıyaslama, Reengineering)

Açıklamalar

Eğitim Sonunda Katılımcılar;

  • Her yöneticinin alanına giren motivasyon artırıcı insan kaynakları uygulamalarının nasıl hayata geçirileceğini,
  • Kurum içerisindeki çatışmaların nasıl yönetilerek uygun bir kurum iklim yaratılacağını, 
  • Çalışanların takım çalışmasına ve öneri sistemlerine aktif katılımlarının nasıl sağlanacağını,
  • İşletme ortamında sözel ve yazılı iletişimin temel kurallarının ne şekilde çalıştırılması gerektiğini,
  • Kuruma olan bağlılığın nasıl artırılacağını ve personel devir oranının nasıl yönetileceğini,

öğreneceklerdir.

Ayrıca,

  • Her bir katılımcı için Katılım Sertifikası verilecektir.
  • Her bir katılımcıya Basılı Eğitim Dokümanı verilecektir.