Giriş

Fiyatlama Teknikleri: Rekabet, Strateji, Maliyet, Gelir, Kar (Toplam, Kanal, Müşteri, Ürün)

Genel Eğitim Bilgileri

Eğitimin Adı

Fiyatlama Teknikleri

Eğitim Kodu

6.2

Amacı

Bu eğitim, katılımcılara fiyatlama tekniklerini nasıl analiz edeceklerini ve işlerini etkin ve verimli bir şekilde yürütmek için ihtiyaç duyacakları teknikleri nasıl planlayabileceklerini aktarmak amacıyla düzenlenmektedir.

Süresi

2 gün (10:00-17:00)

Önşartlar

Ön koşul yoktur.

Kimler Katılmalı

Satış ve Pazarlama Yönetici ve Çalışanları, Stratejik Pazarlama Uzmanları, Stratejik Planlama Uzmanları, Fiyatlama Sorumluları

 

Eğitim İçerik Bilgileri

  • Fiyat nedir ? Neden önemlidir ?
  • Fiyatın genel finansal performans göstergelerine etkisi nedir ?
  • Pazarlama ve Fiyat: 4P-7P
  • Fiyatlandırmanın bileşenleri ve etkileyen faktörler
  • Fiyat-Talep-Arz İlişkisi
  • Talebin fiyat esnekliği
  • Stratejik plan, pazarlama planı ve stratejik fiyatlandırma ilişkisi
  • Stratejik Düşünce ve Strateji Gelişitrme
  • Rekabet ve Rakip Analizi
  • Temel Fiyatlandırma yaklaşımları
  • Fiyatlandırma stratejileri ve uygulamaları
  • Tüketici / Müşteri algılarının yönetilmesi
  • Fiyatlandırma süreci ve prosedürel altyapısı (örnek inceleme)
  • Satış ve Gelir artırma uygulamaları
  • Atölye Çalışması

Açıklamalar

Eğitim Sonunda Katılımcılar;

  • Fiyatlandırma yaparken dikkat edilmesi gereken faktörleri,
  • Fiyatlandırma tekniklerini nasıl planlayabileceklerini,
  • Fiyatlandırma stratejilerini

öğreneceklerdir.

Ayrıca,

  • Her bir katılımcı için Katılım Sertifikası verilecektir.
  • Her bir katılımcıya Elektronik Eğitim Dokümanı verilecektir.

Event Properties

Event Date 18-03-2025 10:00
Event End Date 19-03-2025 17:00
Capacity 20
Available place 20
Cut off date 18-03-2025
Individual Price 250,00$
Location Çevrimiçi

Group Rate

#Registrants Rate/Person($)
4 213.00
3 220.00
2 225.00