Çalışan ve İç Müşteri Memnuniyeti Ölçümü ve İyileştirilmesi Eğitimi
- Details
- Created: Wednesday, 12 March 2014 16:31
- Last Updated: Tuesday, 29 April 2014 15:33
- Published: Wednesday, 12 March 2014 16:31
- Written by Serap ERSOY
- Hits: 5627
Genel Eğitim Bilgileri |
||
Eğitimin Adı |
Çalışan ve İç Müşteri Memnuniyeti Ölçümü ve İyileştirilmesi |
|
Eğitim Kodu |
4.7 |
|
Amacı |
Bu eğitim, çalışanların işe daha fazla katkı sağlaması, işletmeye bağlılıklarının arttırılması için memnuniyet düzeylerinin ölçülmesi, değerlendirilmesi ve memnuniyeti arttırıcı ve sürekli kılıcı eylemlerin hayata geçirilmesine; operasyonel süreçlerdeki iç müşterilerin beklentilerinin tespit edilerek karşılanmasına ilişkin teorik bilgileri aktarmak ve uygulamalardan örneklerle katılımcıların bilinç seviyesini yükseltmek amacı ile düzenlenmektedir. |
|
Süresi |
1 gün (10:00-17:00) |
|
Önşartlar |
Katılımcıların temel İnsan Kaynakları fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmaları fayda sağlayacaktır. |
|
Kimler Katılmalı |
Kalite, İnsan Kaynakları, Süreç İyileştirme, Kurumsal Performans fonksiyonlarında çalışanlar |
Eğitim İçerik Bilgileri |
Bölüm 01. İç Müşteri – Çalışan Memnuniyeti, Karlılık ve Müşteri Memnuniyeti İlişkisi
Bolum 02. İç Müşteri Analizi
Bölüm 03. Memnuniyet Ölçümü ve Değerlendirme
Bölüm 04. Memnuniyet ve Bağlılığı Arttırma
|
Açıklamalar |
Eğitim Sonunda Katılımcılar;
öğreneceklerdir. Ayrıca,
|