Giriş

Grup Kayıt İndirimi

Tüm eğitimlerde grup kayıtlarında, 2 katılımcı için bireysel fiyat üzerinden kişi başı %10, 3 Katılımcı için kişi başı %12,  4 ve üzeri katılımcı için kişi başı %15 indirimimiz bulunmaktadır. Sorularınız için 0532 302 15 82.

Unbalanced ScoreCard: IT, İK, Süreç, Müşteri

Genel Eğitim Bilgileri

Eğitimin Adı

Unbalanced Scorecard Eğitimi

Eğitim Kodu

1.2

Amacı

Bu eğitim, katılımcılara stratejik olsun olmasın tüm organizasyonlarda finansal olmayan ancak mutlaka ölçümlenmesi gereken göstergeleri ve bunların ölçüm yöntemlerini aktarmak amacıyla düzenlenmektedir.

Süresi

2 gün (10:00-17:00)

Önşartlar

Katılımcıların, ISO, süreç yönetimi, stratejik planlama veya EFQM gibi performans yönetim ve iyileştirme çalışmalarında bulunmuş olmaları veya bilgi sahibi olmaları fayda sağlayacaktır.

Kimler Katılmalı

Bilişim, Üretim, Satınalma, Satış ve Pazarlama, Planlama, İnsan Kaynakları, Strateji Geliştirme, Süreç Yönetimi fonksiyonlarında çalışanlar

Eğitim İçerik Bilgileri

Bölüm 01. Unbalanced Scorecard

  • Unbalanced Scorecard Düşüncesi
  • Stratejik Olmayan ancak Kilit Olan Çalışma Konuları
  • Operasyonel Planlama
  • Kontrol (CPI) ve Kalite (QPI) Performans Göstergesi Mantığı ve Kullanım Alanları

Bolum 02. Performans Ölçümü

  • Performans Ölçüt TipleriPerformans Göstergesi Tanımlama Form ve Tablosu
    • KPI, KRI, CPI, QPI, SPI, Cpk, SEK vb.
    • Verimlilik - Etkinlik
    • Öncül – Ardıl
    • Girdi, Süreç, Çıktı, Sonuç
  • Sıklıkla Kullanılan Performans Göstergeleri ve Ölçüm Yöntemleri
    • Müşteri 
    • Süreçler 
    • IT
    • İK

Bölüm 03. Analiz, Aksiyon ve İyileştirme Projeleri

  • Performans Bilgi Sistemi: Dashboard, Scorecard, Kokpit vb.
  • Proje Deneyimleri
  • Performans İyileştirme Odaklı Analiz Çalışmaları
    • Veri Analizi
    • Süreç Analizi
    • Inovasyon
  • Proje ve Aksiyon Planlama
    • İyileştirme Projelerinin Yönetimi
    • Aksiyonların Planlanması, Takibi ve Raporlanması

 

Açıklamalar

Eğitim Sonunda Katılımcılar;

  • Kendi organizasyonlarında ve sorumluluk alanlarında bir performans ölçüm sistemini nasıl oluşturacaklarını,
  • Kurumun genel performansı ile kilit konuları (ürün, müşteri, süreçler, insan kaynağı vb.) arasında nasıl bağ kuracaklarını,
  •  Kurumlarda yaygın olarak kullanılan performans göstergelerinin neler olduğunu,
  •  Performans göstergesi sonuçlarında yola çıkarak iyileştirmelerin nasıl planlanacağını öğreneceklerdir.

Ayrıca,

  • Her bir katılımcıya Eğitim Katılım Sertifikası verilecektir.
  • Her bir katılımcıya Elektronik Eğitim Dokümanları verilecektir

 

Eğitim özellikleri

Eğitim tarihi 18-01-2018 10:00
Eğitim bitiş tarihi 19-01-2018 17:00
Kapasite 25
Boş yer 25
Son kayıt tarihi 18-01-2018
Bireysel fiyat 1.600,00TL
Eğitmen Caner Fidan
Eğitim Dili Türkçe
Yer Lares Park Hotel
Bu eğitim için kayıt süresi dolmuştur.

Grup ücreti

Katılımcı sayısı Ücret/Kişi(TL)
2 1,440.00
3 1,408.00
4 1,360.00